Zayıflama Çemberi örnek yorumlar : Sağlıklı Kilo Verme Eğitimleri

Zayıflama Çemberi yorumlamayı Öğrenmiş  Üyelerin KISA Yorumları

Bu çembere bütün olarak baktığımda gerçek anlamda zayıflamaya çalışanların yapması ve yapmaması gereken şeylerin olduğunu görüyorum. Bu çemberde şunu çok iyi anladım; %2-3-4’lük dilimlere zaman ayırıp kendimi harcayacağım yerde %50’lik, %27’lik ve %8’lik dilimleri yaşam tarzı halime getirmek daha mantıklı, bunu bir defa beynimde oluşturduktan sonra hayatım değişir, eminim bundan.

Sağlıklı ve kalıcı zayıflama çemberinde 8 kez yaşadığım zayıflama deneyimimi puanladım, daha da düşününce çıkacak. Bunca emek, bunca zahmet, bunca para… Sadece çemberde %5-10 civarında kalıyor. “Bir filin üzerindeki bir toz zerreciği” gibi ama ben günlerce, aylarca aç kaldım. Canımın çektiklerine göz ucuyla bakıp, onları yememe işkencesine katlandım fakat sonuç ortada… Daha fazla kilo aldım, daha fazla acı çektim, kilo verdikten sonra kilo alışlarımda canım daha çok yandı.

Bu çemberde gördüğüm kavramlarsa genel olarak nasıl bir zayıflama modeli içinde olacağımı gösteriyor; Beynine format at, hedefe uyumlu ol, kararlı ol… Bu kavramlar sayesinde kendi çemberimi kendim oluşturacağım. O zaman ideal kilomda kalacağım.

Diyor ki çember; bunları yaparsan ve bunu 75 puan ve üzerine çıkartıp hayatın boyunca bu ritimde gidersen hep istediğini alırsın. Bu sadece kilo olarak değil, hayatta karşılaşacağın sorunlarla baş etmede, olaylara bakış açında, tökezlediğinde, kendine vakit ayırdığında her konuda yardımcı bir prospektüs gibi ve motivasyonun çok önemli olduğunu, bunun kendine verdiğin değer ve vücudundaki her hücrenin aslında bildiğini ve ondan uzaklaştığında bir bakıma var oluş amacından uzaklaştığını, ama bedendeki isyanın bunu yeniden bulma arzusu olduğunu gösteriyor. Sonuçta yapılan şeyin tesadüf olmadığını gösteriyor bu çember.

Benim bugüne kadar denemiş olduğum tüm yöntemlerin toplamı sadece %12 ediyor. Yani benim zayıflama çabama katkısı sadece ve sadece %12 olmuş. Kaldı ki bu yöntemler benim zayıflama süreçlerimin hiç birinde kalıcı etki bırakmadığı gibi her zaman kaşıkla verip kepçeyle geri aldım.

İşte tüm bu denemelere baktıktan ve tekrar kafayı çevirip çembere baktıktan sonra şunu görüyorum ki; “ben gerçekten şimdiye kadar zayıflamak için hiçbir şey yapmamış”, sadece sektörü ayakta tutmak için üzerime düşen görevi yerine getirmişim.

 

Diğer yorumlar için tıklayınız.

öldüren zayıflama ilaçları, zayıflama ilacı yasaklandı, en iyi zayıflama ilacı, en etkili zayıflama ilacı, zayıflatan ilaçlar, hangi ilaç zayıflatır, obezite cerrahisi derneği, obezite cerrahisi doktorları, obezite cerrahisi kongresi, obezite diyeti, Nasıl zayıfladı, ne ile zayıfladı, zayıflayanlar, zayıflayanların yorumları, zayıflayanların tavsiyeleri, zayıflayanlardan yorumlar, kilo verme başarıları, kilo verme tavsiyeleri, kilo verme yorumları, zayıflayanlar ne diyor, zayıflayanlardan önemli tavsiyeler, zayıflama forumu, zayıflama forumları, zayıflama ilaçları, zayıflama kapsülleri

, tarihinde % 100 ZAYIFLAMA GARANTİSİ İLE HK PERFORMANS içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Yorum bırakın