DOĞUM SONRASI ZAYIFLAMA YOLUNDA TAVSİYELER, “4 AYDA 42 KİLO VERİLİR Mİ?”

Evet en büyük hayalim çocuk sahibi olmaktı. Oldum olmasına da aptallık işte, kendime dikkat edemedim. 31 kiloyu aldım bir güzel! Doğumdan sonra bir 12 kilo daha! Aklım başıma yeni geldi maalesef.  Şimdi ne yapsam olmuyor. Hala süt veren bir anneyim. Bebeğimin sağlığı her şeyden önce geldiği için diyet falan da yapamıyorum.

Doğum sonrası zayıflamak için hangi yöntemi denemeliyim? Kilobekçiliği benim de işime yarar mı ne dersiniz? Sitelerde araştırıyorum da kilobekçiliği konusunda tek bir olumsuz yoruma bile rastlamadım. Yine de kilobekçiliği ile zayıflamış biriyle birebir irtibat kurmak isterim. Bana yardımcı olabilecek arkadaşlar var mı?

(Lütfen diyet listesi tavsiye etmeyiniz.)

, tarihinde 3 AYDA 27 KİLO VERDİ, DOĞUM SONRASI KİLO VEREMİYORUM, DOĞUM SONRASI KİLO VERMENİN YOLLARI, HAMİLELİK SONRASI KİLO VERME içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Bir Cevap Yazın

