Doğum Sonrası Kilo Verme Programları/Doğum Sonrası Kilo Verme Yolları

Kilomu takıntı haline getiren sadece ben değilim. Eşim,patronum ,ailem hep benle aynı fikirde. Kum torbası gibiyim. Ne zaman ki hamile kaldım, çocuk sahibi oldum, o günden bu yana kiloluyum. Aşırı derecede kiloluyum. Doğum sonrası kilo vermek  sanıldığı kadar kolay değilmiş sanırım. Beni her eleştirene zayıflamak için ne yapmalıyım diye soruyorum. Cidden bunaldım. Az rahat bıraksın onlar da beni…

Kilolu biri olmak iş verimimi düşürmese de, karşılıklı, yüzyüze girilen diyaloglarda sıkılıyorum açıkçası. Aylarca sadece telefonda görüştüğüm, ses tonumdan, konuşma tarzımdan beni sıcak ve samimi bulduklarına inandığım müşterilerimizden üst düzey yönetimdeki insanların şirketimize geldiklerinde hayal kırıklığına uğradıklarını, kendi hissettiklerimden biliyorum. Üzülüyorum haliyle, keşke daha bakımlı görünebilseydim diye. İlk başlarda patronum çok ısrar etti, eve yürüyerek gidip gelmem için. Böylelikle zayıflayacağıma inanıyordu. Çünkü görüntümden rahatsızdı her ne kadar “senin sağlığın için söylüyorum” dese de. Sonunda “bu konu ile ilgili ısrarınızdan vazgeçin” dediğimden beri sesini çıkarmıyor. Firmaya ilk defa gelenlere beni tanıştırırken, benim sadece zekamdan, çalışma prensiplerimden, şirkete katkılarımdan bahsediyor. Kendince kilolarımı ve bakımsız halimi kamufle ediyor. Oysa ben insanların beni bir bütün olarak değerlendirmelerini daha çok istiyorum. Bu nedenle firmamıza gelenlerin gözlerinin önünde daha fazla durmak istemiyorum, masama dönüp deli gibi kendimi işime veriyorum.

Zayıflamak için ne yapmalıyım? Olmuyor böyle… Kalıcı zayıflama yöntemlerinden hangisini kullanmalıyım? Doğum sonrası kilo vermek için ne önerirsiniz bana?

” Zayıflamak için ne yapmalıyım diyorsanız … Doğum sonrası zayıflamanın en kestirme yolu doğum sonrası zayıflama egzersizleridir. “

, tarihinde Doğum sonrası kilo veremiyorum, Doğum sonrası kilo vermek isteyenler buraya, Doğum sonrası nasıl kilo verilir, Doğum sonrası nasıl zayıfladım içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Yorum bırakın